Ostravský Outlet Arena Moravia plánuje své znovuotevření

Ostravský Outlet Arena Moravia (OAM) plánuje na pondělí 27. dubna své znovuotevření pro veřejnost. Splňuje, jako jedno z mála nákupních center v ČR, podmínku Vlády ČR, podle které v dubnu mohou otevřít pouze obchody, které mají venkovní vchod a velikost prodejen do 200 m2. Ostatní ostravská nákupní centra budou zavřena dle současného nařízení až do 8. června.

Oficiální znovuotevření OAM bude probíhat ve třech vlnách. V první vlně v dubnu otevřou prodejny do 200 m2 či prodejny, které sníží svou prodejní plochu na hranici 200 m2. Druhá vlna proběhne 11. května, kdy otevřou prodejny do 1 000 m2 a v poslední třetí vlně 25. května bude otevřeno celé OAM včetně gastro provozoven s prodejem přes výdejní okénko a na venkovních zahrádkách.

V pondělí 27. dubna se bude dle plánu otevírat 34 jednotek, neboli větší polovina celého areálu OAM. Mezi znovuotevřenými značkami jsou Benneton, Fann Parfumerie, Gas, Hannah, klenoty Aurum, Home&Cook, Pompo a mnoho dalších. Všechny obchody počítají s bezpečnostním preventivním opatřením – odstupem 2 m a nošením roušek po celou dobu nákupu. Roušky budou stejně jako dezinfekce k dispozici v areálu a na prodejnách. Počet nakupujících lidí v každé prodejně v jeden okamžik bude limitován dle nařízení vlády, zkušební kabinky budou častěji dezinfikovány.

I přes dopad koronavirové infekce plánuje letos OAM rozšiřování svého portfolia o nové značky a další investice do celého areálu. Rovněž se těší na pořádání akcí, o jejichž budoucnosti rozhodnou opatření vlády v boji proti COVID-19. „Omezení provozu jednotek velmi zpomalilo expanze nových značek. Plánovaná otevření byla posunuta. Pevně věříme, že nové nájemce se značkami světového renomé přivítáme ještě v tomto roce,“ říká Petr Leder, ředitel OAM. Zároveň dodává, že OAM nachystala pro současné nájemce finanční podporu. „Všem našim nájemcům jsme nabídli finanční balíček v podobě snížení nájemného či prominutí úroků za prodlení.“

Protože není možné vyjet za hranice a zahraniční zákaznicí představují přibližně 20 % tržeb OAM, doufá vedení OAM, že tyto nakupující nahradí zákazníci z tuzemska. I tak však OAM očekává propad tržeb v přibližné výši právě 20 %. Ohledně možné žádosti o pomoc u vlády čeká OAM na jasné stanovisko Vlády ČR.

 „U nás nakupujete pod širým nebem, což je samo o sobě velkým kladem. Už se těšíme, až se zase vše uvede do normálního chodu. Bezpečnost je u nás na prvním místě stejně tak, jako pohodlí zákazníků a příjemná atmosféra při nakupování,“ říká Šárka Kreissová, marketingová manažerka OAM a dodává: „V ostravském outletu nakoupíte sportovní, volnočasové, elegantní a luxusní módu, přírodní kosmetiku, šperky, prémiové cukrovinky či vybavení do vaší domácnosti a mnoho dalšího. Vezměte si proto s sebou roušku a přijeďte se připravit společně s námi na jaro a léto!“

 

Foto:  Outlet Arena Moravia