O opakovaném nákupu rozhoduje atmosféra prodejny

Co přiláká zákazníka do prodejny? Jaké faktory rozhodují o úspěchu či neúspěchu v maloobchodě? Není to jen skladba sortimentu a ceny. Rozhoduje i poloha prodejny, ale i její vzhled. To dobře vědí profesionálové ze společnosti UNITA, kteří mají za sebou více než 25 let zkušeností s řešením interiérů prodejen.

Vhodné místo

Zásadním strategickým rozhodnutím je vždy volba místa. Pokud se někde často střídají nájemci a mnohdy i prodávaný sortiment, je to známkou toho, že se na daném místě nikomu moc nedaří. A třeba jen o pár desítek metrů dál jdou tržby takříkajíc „samy“, prodejna prosperuje už třeba čtvrt století a vypadá pořád stejně – protože majitele nic nenutí, aby inovoval. Při volbě lokality je důležité i to, zda tu mají zákazníci kde zaparkovat.

Je prodejna vidět?

Čím prodejna z venku upoutává kolemjdoucí? Nepřehledná a nečitelná deska s nápisem „U Fanynky“, přeplácaná nepotřebnými obrázky, nikomu neřekne, že právě tady je možné koupit čerstvé pečivo a posedět u kávy. Identifikace sortimentu by měla být zřejmá i z větší dálky – např. z druhé strany ulice, aby přiměla zákazníka přejít přes silnici a zamířit do naší prodejny. Je důležité, aby bylo dobře vidět i do prodejny. Polepením výloh nějakým dekorativním výtvorem se sice zviditelní jeho autor, zákazníkům ale jen zkomplikuje orientaci.

Atmosféra

První dojem rozhoduje. Vytvořit interiér, který bude splňovat nejen představy investorů, ale především naplní nedefinovaná očekávání budoucích zákazníků, nebývá jednoduché. Obvykle shoda o ideální podobě interiéru nepanuje ani mezi investory. Určitě se vyplatí požádat o návrh zkušené profesionály, kteří mají praxi s navrhováním prodejen, nikoliv jen kuchyní nebo obývacích pokojů.

Osvětlení

Zboží musí být dobře vidět. Proto do všech svých výrobků – pečivových regálů i vitrín, používá firma Unita LED diodová světla poslední generace, s jejichž výrobci dlouhodobě spolupracují na jejich vývoji i testování. Samostatná světla pro speciální osvětlení prodejen, regálů či pultů v požadovaném spektru podporujícím vzhled zboží dodávají více než 25 let.

Společnost UNITA: Je předním dodavatelem interiérů prodejen, zejména prodejen potravin, jako jsou PEKAŘSTVÍ, ŘEZNICTVÍ, CUKRÁRNY, KAVÁRNY, BISTRA, BUFETY apod. Interiér provozu navrhnou nejen dispozičně, ale udělají i počítačovou vizualizaci výsledného prostoru včetně rozmístění všech zařízení. Vizualizace je k nerozeznání od fotografie hotové prodejny. Investor tak přesně vidí, jak bude jeho prodejna vypadat – přestože zatím existuje jen „na papíře“.
Velkou předností je, že se vše odehrává pod jednou střechou – od obchodních jednání, návrhů a vizualizací přes konstrukci výrobků až po vlastní výrobu. UNITA disponuje vlastní truhlárnou, svařovnou, lakovnou, má vlastní elektrikáře a technika chlazení. Další silnou stránkou UNITY je výroba vlastních chladících vitrín mnoha typů a v mnoha verzích, což umožňuje najít vhodné řešení pro různorodé potřeby zákazníků.
UNITA má závod v Letohradě, pro jednání můžete využít i kancelář firmy v Praze ve Vysočanech.

Reference

Jak vypadají realizace je možné vidět na www.unita.cz Vyzkoušejte kvalitu nabízených služeb – můžete mít prodejnu, o které nebudete mluvit jen vy, ale i vaši zákazníci.