EuroShop od 5. do 9. března 2017 v Düsseldorfu: Nová koncepce 7 zážitkových dimenzí přesvědčuje!

Veletrh EuroShop, The World´s Leading Retail Trade Fair od 5. do 9. března 2017 v Düsseldorfu, se setkává se zájmem vystavovatelů jako nikdy předtím. Zejména zájem ze zahraničí je velmi vysoký. Již nyní překonala pronajatá plocha hodnotou 123 000 m2 objem ročníku EuroShop 2014 (116 579 m2). Aby veletrh přesto mohl vyhovět silné poptávce, obsáhne EuroShop v roce 2017 poprvé 18 místo dosavadních 16 výstavních hal.

Zájem vystavovatelů je tak enormní, že nyní už máme dokonce i seznam čekajících zájemců. Pro EuroShop 2017 předpokládáme přibližně 2500 vystavovatelů. Tento vývoj působivě potvrzuje, že naše nová koncepce 7 zážitkových dimenzí byla správným krokem a branží přijata velmi kladně,“ informuje paní Elke Moebius, global head retail a ředitelka veletrhu EuroShop společnosti Messe Düsseldorf. „Veletrh EuroShop jako přední světový veletrh pro veškeré investiční potřeby obchodu je velmi významný. Mnoho vystavovatelů orientuje své nové produkty a svou paletu nabídek vědomě podle termínu veletrhu EuroShop, říká dále ředitelka Moebius.

Sedm zážitkových dimenzí veletrhu EuroShop 2017 se člení následovně: POP marketing, expo & event marketing, retail technology, lighting, visual merchandising, shop fitting & store design, food tech & energy management. Obsáhlá nabídka v expozicích vystavovatelů bude doprovázena osvědčenými fóry vysoké kvality s příspěvky orientovanými na praxi, a to po dobu všech pěti dnů konání veletrhu přímo v centru veletržního dění. K těmto akcím patří EuroShop Forum Architecture & Design, EuroCIS Forum, POPAI Forum, OmniChannel Forum stejně jako ECOpark Forum a nové Forum Expo & Event. Všechna fóra budou simultánně tlumočena do němčiny/angličtiny a odborní návštěvníci je mohou navštívit bezplatně a bez předchozího přihlášení.

Paralelně s veletrhem EuroShop se v r. 2017 opět koná udělování velice žádaných cen EuroShop Retail Design Awards pro nejlepší světové koncepce obchodů a udělování renomovaných cen Retail Technology Awards Europe (reta), kterými je oceňováno excelentní a inovativní použití informačních technologií v obchodu. Obě ceny jsou udělovány společně společnostmi Messe Düsseldorf a EHI Retail Institute.

Kdo se už nyní chce informovat o veletrhu EuroShop a naplánovat si návštěvu veletrh, může to učinit ještě komfortněji: po rekonstrukci se portál EuroShopu nejen reprezentuje v novém designu, nýbrž vyznačuje plnou responzivitou. To znamená, že je na všech koncových zařízeních, ať už na PC, tabletu nebo mobilu, k dispozici ve vysoké kvalitě zobrazení a s obzvlášť vysokým uživatelským komfortem. Denně aktualizovaná databáze vystavovatelů je také již online, a od konce září bude v provozu ticketshop portálu se vstupenkami na EuroShop 2017.

Aplikace EuroShop, která je k dispozici jak pro IOS, tak i pro Android, nabízí v době konání veletrhu další servis: díky funkci geofencing nabídne návštěvníkům veletrhu nejdůležitější informace již při příletu na letiště nebo příjezdu vlakem či automobilem.

Veletrh EuroShop 2017 je pro odborné návštěvníky otevřen od neděle 5. března 2017 do čtvrtka 9. března 2017 denně od 10.00 hod. do 18.00 hod. Celodenní vstupenka stojí 70 EUR (50 EUR v online předprodeji – e-ticket), dvoudenní vstupenka 90 EUR (70 EUR v online předprodeji), permanentka 150 EUR (130 EUR v online předprodeji) Vstupenky platí pro bezplatný příjezd a odjezd veřejnou integrovanou dopravou Verkehrsverbund Rhein-Ruhr.