Co je u nás nového? Michal Menšík, CEO startupu DoDo

DoDo je asistenční a kurýrní služba, která na základě objednávky pomocí SMS nebo Facebook Messengeru je služba schopna zajistit okamžitou pomoc s takřka jakýmkoli problémem – ať se jedná o dovoz čerstvé pizzy, nákup kancelářských potřeb či vyzvednutí obleku z čistírny. Startup DoDo přešel pod e‑commerce akcelerátor Inveo přesně před rokem a od té doby stále roste. V loňském roce odbavil přes 100 tisíc objednávek, má více než 50 vlastních automobilů a přibližně 180 kurýrů. Inveo díky akvizici DoDo doplnilo další nástroj do své budované e-commerce omnichannel struktury v podobě logistických služeb na míru. „Každá zásilka vyžaduje specifický přístup, ať je to díky jejímu obsahu nebo prioritám. Zásilky obsahující potraviny nebo čerstvé květiny mají v tomto ohledu automaticky nastavené parametry, vyžadují opravdu pečlivé plánování a prověří, zdali námi nastavený systém je opravdu funkční,“ popisuje Michal Menšík, CEO logistického startupu DoDo.