Charitativní sbírka Globusu přinesla za první měsíc 7,6 milion
Globus oznamuje průběžné výsledky charitativní sbírky pro Konto Bariéry, kterou spustil 12. května. V rekordně krátkém čase jednoho měsíce se podařilo vybrat přes polovinu z potřebných 13 milionů korun.
Peníze poslouží na nákup dvaceti upravených dodávek organizacím, které usnadňují život handicapovaným a pomáhají jim řešit každodenní problémy s dopravou. Kampaň nese motto „20 let kvality – Slavíme a pomáháme“ a koná se u příležitosti oslav dvacátého výročí od vstupu řetězce na český trh. Vedle Globusu se na dobročinném projektu podílí i největší retailoví hráči. Akce skončí v polovině letošního srpna.
Globus odvádí na speciální účet část sumy z prodaných výrobků označených logem „20 let“. „Nejvíce peněz se nám zatím podařilo vybrat v našich hypermarketech v Praze, Brně a Pardubicích, šlo o více než 2 miliony korun. Každý den se nám daří získat pro Konto Bariéry ve všech patnácti pobočkách hypermarketů v průměru přes 300 tisíc korun. Dosud vybraná suma 7,6 milionů korun se tak úctyhodným tempem přibližuje cílové částce 13 milionů korun, již nyní bychom za ni nakoupili dvanáct vozů,“ říká Pavla Hobíková, mluvčí řetězce Globus, který Kontu Bariéry pomáhá již patnáct let.
Hlavními partnery kampaně jsou na straně dodavatelů Nestlé, Plzeňský Prazdroj Procter&Gamble, Vodňanská drůbež, a Unilever.