Na trh stravenek vstupuje Naše stravenka s nejvýhodnější provizí

Na český trh se stravenkami vstupuje nový hráč, společnost Lidl stravenky.  Za přijímání svého produktu Naše stravenka účtuje restauracím nejnižší provizi na trhu  – pouhých 2,5 %.

Společnost Lidl stravenky vstupuje na trh stravenek s jasným cílem: pro svůj produkt Naše stravenka vybudovat co nejširší akceptační síť restaurací, které by tuto stravenku mohly přijímat.

Smlouvy s prvními restauracemi jsme již uzavřeli a nyní začínáme s intenzivní akvizicí. Každé restauraci přitom budeme při proplácení stravenek účtovat poplatek jen 2,5 %. Tato částka platí pro všechny provozovatele a pro všechny způsoby proplácení bez rozdílu. Věříme, že tyto spravedlivé podmínky provozovatelé restaurací uvítají, uvedl ke vstupu na trh stravenek Pavel Stratil, jednatel společnosti Lidl stravenky a generální ředitel společnosti Lidl Česká republika.

Dalšího hráče na trhu stravenek vítá i prezident Asociace hotelů a restaurací České republiky, Václav Stárek: „Vítáme, že na trh stravenek přichází nový a velmi silný hráč. Věříme, že férový a transparentní poplatek ve výši 2,5 % z hodnoty stravenky, stejně jako snadný způsob uzavření akceptačních smluv online, povedou nejen k rychlému vybudování sítí restaurací, ale i  k postupnému narovnání podmínek na trhu.“

Kromě restaurací lze Naši stravenku již dnes uplatnit ve všech prodejnách obchodních řetězců Lidl a Kaufland.

Naši stravenku již nyní využívá 8 tisíc zaměstnanců společnosti Lidl Česká republika. Dalších více než 12 tisíc zaměstnanců společnosti  Kaufland Česká republika ji bude jako firemní benefit využívat od dubna tohoto roku. Lidl stravenky začne tuto službu brzy nabízet i dalším zaměstnavatelům, a to bez jakékoli obchodní provize.