MAKRO ušetří až 1 750 tun papíru
Udržitelnost přírodních zdrojů a ekologická výroba jsou již dlouhou dobu prioritami velkoobchodu MAKRO Cash & Carry ČR, k ekologicky vyráběným nákupním taškám na pokladnách přibyde nový koncept letáků. Díky částečné digitalizaci společnost v letošním roce ušetří až 1 750 tun papíru a vytiskne o 45 % méně tištěných letáků.
MAKRO pokračuje v boji za ochranu přírody a životního prostředí. Letos společnost slaví již desetileté výročí spolupráce s Nadací Partnerství, se kterou v roce 2009 zahájila projekt Stromy místo letáků. Za každého zákazníka, který se přihlásí k odběru elektronických letáků, věnuje již deset let MAKRO částku 20 Kč na výsadbu stromů v České republice. Za dobu této spolupráce bylo rozděleno více než 1,5 milionu korun a vysázeno 3 200 stromů a keřů. Do těchto komunitních projektů se zapojilo 3 160 dobrovolníků.
Nyní MAKRO přichází s radikálním snížením letáků papírové výroby, čímž pomůže koncept výsadby stromů ještě více zefektivnit. „V letošním roce plánujeme vytisknout přes 20 milionů letáků, což je o 45 % méně než vloni. Jenom díky tomuto kroku se nám podaří ušetřit 1 750 tun papíru,“ komentuje Romana Nýdrle, manažerka komunikace MAKRO. Společnost chce dosáhnout úbytku papírové spotřeby především díky částečné digitalizaci tištěných sdělení.
Text a foto: Makro